11 maj Strategie marketingu w mediach społecznościowych, które naprawdę działają
Stworzenie silnej reputacji w różnych serwisach społecznościowych zwiększy Twoje szanse na sukces.
Korzystając z tych platform społecznościowych, Twoja firma może kontrolować wiele informacji, które docierają do Twoich konsumentów, jednocześnie umożliwiając Ci łatwą komunikację z nimi. Promocje marketingowe można łatwo rozpowszechniać za pomocą mediów społecznościowych.Regularnie twórz nowe posty. Kiedy masz nowe informacje, a Twoi goście oczekują nowych treści, często przyjdą, aby zobaczyć, co masz na myśli. To ta sama koncepcja, z której korzystają wydawcy drukowanych magazynów i gazet. Dlatego postaraj się, aby zawsze zdobywać więcej odwiedzających i obserwujących.Jeśli zamierzasz używać Twittera jako narzędzia biznesowego, musisz pozostać w ścisłym kontakcie z odbiorcami. Bądź konsekwentny w odpowiadaniu zarówno na komplementy, jak i skargi. Twitter powinien być używany do angażowania bazy klientów. Pomoże Ci to ustanowić i utrzymać solidniejsze podstawy z potencjalnymi klientami. Twój kanał na Twitterze będzie również bardziej popularny, gdy obserwujący będą mogli powiedzieć, że ich komunikacja przyciąga Twoją osobistą uwagę.Naucz się korzystać z YouTube. Na tej stronie możesz publikować filmy związane z Twoją firmą. Pozwala to na większą personalizację klientów, gdy słyszą Twój głos i widzą Twoją twarz. Jeśli masz konto na Twitterze, możesz wysyłać linki do nowych treści, zwiększając ruch w YouTube.Daj swoim potencjalnym klientom możliwość subskrybowania Twojej obecności w mediach społecznościowych. Możesz zapewnić odwiedzającym aktualną komunikację, pozostając z nimi w kontakcie za pośrednictwem Twittera, Facebooka, Linkedin lub innych usług sieciowych, z których korzystają.
Nie zaniedbuj też możliwości korzystania z wielu witryn.Nigdy nie spamuj podczas publikowania w mediach społecznościowych.
Wysyłanie spamu to najszybszy sposób na utratę obserwujących i zniszczenie reputacji Twojej i Twojej firmy. Posty spamowe na Facebooku, Twitterze i innych portalach społecznościowych utrudniają legalny marketing. Jeśli Twoje posty to tylko kilka słów i link do produktu, oznacza to, że wysyłasz spam. Podaj odpowiednie treści lub recenzje wraz z wszelkimi publikowanymi linkami.Spróbuj użyć aplikacji z linkami na Twitterze, aby jednocześnie publikować na innych profilach w mediach społecznościowych. Te aplikacje łączące to ogromna oszczędność czasu. Gdy opublikujesz wiadomość na Twitterze, automatycznie opublikuje ona tę samą wiadomość w Twoich profilach na Facebooku, YouTube i Google+, więc nie musisz logować się do wszystkich z nich, aby opublikować tę samą treść.Przeczytaj regulamin każdego serwisu społecznościowego, na którym tworzysz profil. Upewnij się, że rozumiesz zasady witryny, na której tworzysz profil, w przeciwnym razie Twój profil może zostać usunięty, a cała Twoja ciężka praca zniknie. Niektóre witryny nie zezwalają na linki partnerskie; więc poznaj zasady witryny przed rozpoczęciem.Możesz również umieścić swoje posty na Twitterze na swojej tablicy na Facebooku. Być może pisanie różnych postów może być najlepsze, ponieważ Twoi odbiorcy na Twitterze mogą nieznacznie różnić się od Twoich znajomych z Facebooka, a Twitter polega na pisaniu bardzo krótkich postów. Pozwala to jednak bardzo łatwo aktualizować obie strony internetowe.Tworząc swoje reklamy, które będą umieszczane na stronie w mediach społecznościowych, musisz mieć pewność, że będzie ona efektowna i przykuwająca uwagę. Jeśli tego nie zrobisz, prawdopodobnie Twoja reklama zostanie zauważona bez odrobiny uznania. Spraw, by był krzykliwy, a ludzie będą go częściej zauważać.Obecność w mediach społecznościowych może zapewnić Twojej firmie ogromne korzyści pod względem rozpoznawalności marki i potencjału marketingowego. Klienci są znacznie łatwiejsi w kontakcie z mediami społecznościowymi, a sieci te umożliwiają dotarcie do docelowych klientów poza zwykłymi punktami reklamowymi.
Sorry, the comment form is closed at this time.