11 cze Przydatne porady dotyczące poprawy wiedzy o e-mail marketingu
Korzystanie z e-mailowej listy mailingowej to potężny sposób na utrzymywanie kontaktu z dużą bazą klientów i promowanie swojej firmy.
Sama liczba dostępnych podejść do prowadzenia marketingu e-mailowego może być nieco onieśmielająca. Ten artykuł pomoże Ci lepiej zrozumieć świat e-mail marketingu i jego możliwości dla Ciebie i Twojej firmy.Dostarczaj ekskluzywne treści w swoich e-mailach marketingowych. Dostarczając osobom z Twojej listy mailingowej informacje niedostępne w Twojej witrynie, Twoi klienci z większym prawdopodobieństwem przeczytają każdą wiadomość i zaczną na nią czekać. Twoi klienci poczują się wyjątkowi i docenieni, gdy otrzymają odpowiednie informacje w Twoich e-mailach.Zanim wyślesz e-maile do swoich subskrybentów, postaraj się poinformować ich, co im wyślesz i jak często mogą oczekiwać od Ciebie wiadomości. W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się wiadomości e-mail i mogą zapobiec jej automatycznemu wysyłaniu do folderu ze spamem.Bądź wytrwały w swoich wiadomościach e-mail marketingowych. Może zająć nawet dwadzieścia e-maili do jednego potencjalnego klienta, zanim rutynowo przyciągniesz jego uwagę. Spróbuj opowiedzieć dobrą historię poprzez swoje wiadomości. Zaangażuj ich kilkoma wiadomościami i pozwól im rozwinąć się w serii. Dobrym sposobem na to jest prowadzenie konkursów, które trwają kilka tygodni.Zachowaj szczególną ostrożność podczas tworzenia pierwszych trzech wiadomości e-mail dla nowych klientów. Nowy klient powinien otrzymać wprowadzającego e-maila z zaproszeniem do dołączenia do Twojej listy marketingowej. Gdy zaakceptują Twoje zaproszenie, w następnej wiadomości e-mail powinien zostać poinformowany o zniżkach lub ofertach specjalnych, których mogą się spodziewać po zarejestrowaniu się. Trzeci e-mail powinien zawierać pierwszy newsletter i ofertę specjalną.Gdy masz swoich klientów, podaj swój adres e-mail podczas procesu rejestracji. Upewnij się, że masz widoczne wyraźne zastrzeżenie, że będziesz podejmować kampanie e-mail marketingowe.
Postaraj się dać konsumentowi wskazówkę, jak często zamierzasz korzystać z jego adresów, aby nie był nieświadomy.Dostarcz swoim klientom przydatne wskazówki lub informacje w każdym biuletynie marketingowym.
Pomyśl o biuletynie jako o okazji do wykazania się swoją wiedzą w swojej dziedzinie. Twoi klienci będą Ci bardziej ufać, gdy zobaczą, ile wiesz, i będą bardziej skłonni do kupowania od Ciebie produktów lub usług.Pamiętaj, że ostatecznym celem e-mail marketingu jest sprzedaż Twoich produktów lub usług. Oznacza to, że każdy e-mail musi zbliżyć czytelników do zakupów. Można to zrobić na kilka różnych sposobów, w tym dostarczając informacje o premierach nowych produktów, ujawniając nowe sposoby korzystania z istniejących produktów lub oferując zniżki na popularne produkty.Spraw, aby treść Twoich e-maili była bogata. Umieść przydatne informacje w e-mailach, a nie tylko informacje związane ze sprzedażą. Upewnij się, że Twoi subskrybenci otrzymują specjalne artykuły, które są dostępne tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej. Doceniane są również oferty, które mogą otrzymać tylko czytelnicy. Wysyłaj życzenia świąteczne i specjalne oferty, nie tylko wtedy, gdy czegoś zapragniesz.Opublikuj wersję swojego newslettera z grafiką i animacją na swojej stronie internetowej. Następnie wyślij swojej liście e-mailowej wersję biuletynu w postaci zwykłego tekstu z łączem do wersji internetowej. Dzięki temu Twoje e-maile będą na tyle proste, że nie zostaną przekierowane do folderu ze spamem, a także zachęcą klientów do odwiedzenia Twojej witryny.Rozważ użycie e-maili tekstowych zamiast intensywnych graficznie e-maili HTML w swojej kampanii. Być może myślisz, że grafika bardziej zaangażuje czytelnika, ale zwykle tak nie jest. Wiele osób nauczyło się dzisiaj usuwać wiadomości e-mail z dużą ilością obrazów, zakładając, że są one spamem. Co więcej, te obrazy często uruchamiają filtry spamu, co oznacza, że Twoja wiadomość nigdy nie zostanie odebrana przez niektóre osoby z Twojej listy e-mailowej!E-mail marketing jest niewątpliwie jednym z największych atutów w utrzymywaniu kontaktu z klientami. Te wskazówki pomogą Ci nauczyć się być najlepszym w e-mail marketingu.
Sorry, the comment form is closed at this time.